tisdag 3 maj 2016

Stickfestival i Göteborg

Detta inlägg görs i samarbete med Ingves & Svanbäck.





I augusti ordnas en syfestival i Göteborg i Sverige. Jag har många, många gånger sörjt att jag inte har kunnat delta i denna årligen återkommande festival, många av mina stickvänner som varit på dessa har visat upp så fina bilder och berättat om härliga, inspirerande möten. Så när jag såg infon om syfestivalen som ordnas i slutet av augusti mailade jag Ingves & Svanbäck och bad dem göra en paketresa hit.




Så, vill ni komma med på Syfestivalen till Göteborg 25-28.8.2016? Fyra dagar samvaro, kvällsbåten från Åbo till Stockholm, på fredag eftermiddag kommer vi fram, sover en natt på hotell och spenderar lördagen på mässan. Hemåt styr vi på lördag sen eftermiddag, med en hotellövernattning i Södertälje innan båten sen går hem på söndagmorgon.





Du anmäler dig genom att ringa till Ingves & Svanbäck, tfn nr 020 - 781 5360. Mer detaljerad info om resan hittar du här. Hoppas vi ses!



1 kommentar:

  1. Wohoo, kul! Bokade en plats åt mig, suprise suprise ;)

    SvaraRadera